Fredag och ett litet litet fel..

På något konstigt sätt har det lyckats smyga in sig ett fel i våran PR för konst metodutvecklingen..
Det står att det börjar måndagen 22 januari men detta är fel!!
Det börjar ONSDAGEN den 20 JANUARI!

Här satt jag och Maria på kontoret och undrade varför vi skulle börja en fredag.. men så var det inte för det var en onsdag! Alla kan vi skriva fel och detta kan i allra högsta grad vara jag som skrivit fel. Tur dock att jag bokat lokalen till den 20:e.

I veckan har jag och Maria varit på möte på Sjöfartsmuseet. Vi träffade Linda som jobbar med förnyelseprogrammet där. Ett toppen möte där det planerades lite samarbeten förhoppningsvis och lite andra roligheter.


Det posas framför viktiga bilder från förr. Tänka sig att det nästan bara var män som höll på med detta.
Konstigt det var förr i tiden.


Som vanligt fascinerades jag av knappar man kunde trycka på. Linda berättade att även hennes treåriga son gjorde detta..

Linda har jobbat med en grym utställning som heter Shoreline som man kan kolla in på nätet.
En utställning om att vara ung i en hamnstad.Göteborg.
Länk: Shoreline

Jag är skitkass på att besöka stadens museum och har väldigt dålig koll på dessa så jag trodde att jag skulle få se de siamesiska tvillingarna som ligger i en formalin burk. Dock ligger dessa på Naturhistoriska.
Men vi fick värsta rundvandringen och jag ska verkligen besöka Sjöfarts i lugn och ro en dag. Väldigt spännande!

Nu är det helg för alla dödliga men jag fortsätter hålla igång.
Imorgon ska jag till Angeredsgymnasiet och köra den första lektionen i rullstol med DA3:orna, streetjazz klassen som jag ska jobba med en gång i veckan. Det är öppet hus på Angeredsgymnasiet så vad passar bättre än att köra första lektionen där! Också för att jag råkade dra på mig vinterkräken och missade tisdagens lektion.
Men nu är jag frisk och peppad. Rapporterar om detta nästa vecka!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0