Back in buisness!

Nu är alla tillbaka på sina platser igen och det är full fart!
Jag känner en pepp inför 2009 och det är ju faktiskt nu vi ska färdigställa förstudien.

Som tur är har jag aktiva medarbetare och många som finns för Utopia.
Mark fortsätter att producera en massa bra serier i en fart som jag aldrig sett någon producera innan!
Den senaste var en julserie om min  julångest/bitterhet!Fenomenal!



Just nu sitter jag och planerar in starterna för alla workshops som ska starta.
Vi har konstgruppen, teatergruppen och musikgruppen som förhoppningsvis kickar igång inom några veckor.

Igår hade vi ett väldigt inspirerande möte med Konstpatrullen. Det talas om porträtt, stileben och kroki och jag tycker allt låter toppen.

Camilla, Kristin och Lotta-Karin är perfekta för att dra Konst-lasset!

Nu när allt har kommit igång så är det tusen saker att fixa så jag känner mig lite disträ.
Skriver mer när alla fåren är hemma!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Följer ert arbete med spänning! Kram, Ninnie.

2009-01-19 @ 22:11:36
URL: http://funktionshinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0