Monday morning..

Nu skrev jag ju faktiskt förra veckan men för ovanlighetens skull tänker jag skriva idag med.
Kanske också för att Maria påminde mig om tusen saker jag inte fått med i förra inlägget...Attans!

Men om vi börjar med metodutveckligen; Konstgruppen har nu kört klart och haft en utvärdering som såg riktigt bra ut.
Detta blir då den första gruppen  som gjort klar sin första Metodutveckling.



Bilden kommer ifrån det sista mötet där de hade utvärdering. Ser iallafall väldigt seriöst ut!

Nästa ut som snart är klar är Musikutvecklngen.



Bilden ovan är Henrik in action. Toppen att Sensus hade en lokal som alla kom in i.
Vi ska väl vara glada att det finns EN sån lokal i Göteborg?
Det bästa var den lokalen som de bokade från början, som skulle vara fullt tillgänglig.
Det trodde vi tills det upptäcktes att det var en trappa upp till entren, men att det fanns hiss inne????
Ska man teleportera sig in genom entren då och sen ta hiss?? Logiken denna logiken.

I förra veckan var vi på möte med de fina lapparna som man fick när man skulle gå in, Gothenburg Buisness Centre.
Jag skrev om detta i förra inlägget men Maria tyckte jag skulle utveckla lite.



Här är en bild ifrån mötet. Väldigt seriöst. Mötet handlade om dans i väst. Det talas om att starta ett resurs centrum och det tycker jag låter som en underbar ide.
Man inser mer och mer hur många trådar det måste dras i, hur många möten man måste sitta på och hur många kontakter man måste ordna för att något ska bli av. Jag får lite ont i huvudet av det hela men för det mesta är det kul.

Sen fredag eftermiddah hade jag möte med Håkan ifrån SMOK. Vi ska sammarbeta i vår och det känns kul.
Dock var det lite sent på fredagen som man kan se på oss båda!



Men om allt klickar kommer vi att skicka upp en buss med Utopianer till Sthlm och Pascals konferens!

Det har även införts något som heter Letter of intent, på svenska typ, avsiktsförklaring.
Detta ska man göra med de man sammarbetar med och det passade ju perfekt att göra detta med SMOK.
Och Maria älskar ju kameran så självklart har vi en bild på detta:



Denna vecka går i musikens tecken.Jag ska hitta musik som ska stoppas in i filmen om Utopia.
Lättare sagt än gjort men som tur är har jag en massa vänner som har musik på lager och det är väldigt många som har anmält sitt intresse för att vara med på soundtracket! TACK!

Imorgon ska jag ut med bilen och förhoppningsvis få Lilian till fixad så jag får rätt hjul osv.
Även inhandla en monster hårddisk och hämta våra visitkort.

Vi hoppas även på att kunna kicka igång Metodutvecklingen för dj´s. Efter typ 27 timmar teknik trassel har vi äntligen lyckats få igång midi-bordet. Teknik Teknik!

Nu blir det vårsol!

ciao!


Kommentarer
Postat av: sandri

men du! vart är videon då?

2009-04-30 @ 13:12:47
URL: http://bigyellowtaxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0