Monday!



Ny vecka, nya tag!
Allt jag har i huvudet är Utopia och det är faktiskt underbart!

Förra veckan var proppad med möten, jobb och nya upplevelser!

Tex var jag på Friskis och deltog i deras enkel gympa.
På deras hemsida så beskrivs det såhär:

ENKELJYMPA
- en lite enklare jympa
Friskis&Svettis enkeljympa är i första hand anpassad för människor med någon form av intellektuellt funktionshinder. Det är en okomplicerad jympa där vi tränar kondition, styrka, rörlighet och balans, allt till inspirerande musik. Det blir svettigt för den som vill, och lugnare för den som vill – och så blir det kul!
Eventuella följeslagare får gärna delta i jympan och hjälpa till med rörelser och stöd, om det behövs. Men det viktiga är inte att göra rätt, utan att ha roligt när man rör sig!

Det var mkt givande och jag ska dit igen om en vecka.
Jag önskar att fick hålla dessa passen!
Då med kanske lite annan musik.Fick nämligen en överdos av dansband och shlager tyvärr.Men smaken är ju som baken det vet ju alla!

Denna vecka ska jag ha teatermöte med den förhoppningsvis nya teatergruppen a la Utopia och jag ska till älskade Grunden Media!

För övrigt är det snart mera OS och det ska bli super!Jag önskar jag var där!
Sverige har massiva guld chanser!
Dock ett stort ris med pisk till all media som förminskar detta och lever uppenbarligen i en helt annan värld!
Att skriva att Sveriges guldchanser är över eller att detta var det sämsta OS någonsin innan OS ens är slut är ju vad jag kallar puckat!Men vi får se, kanske blir man positivt överraskad, det hoppas jag!



Nu återgår jag till måndagens bestyr och glädjs istället åt att Balett Akademien i Umeå gärna vill sammarbeta med oss!
Hurra Hurra och grattis till oss båda!

Auf Wieder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0