Måndag igen!


Detta är min nya partner in crime!
Vi träffades idag på Hjälpmedelscentralen i Mölndal och jag har döpt den till Lilian!
Det är vi som ska göra stan osäker och det är vi som bl.a ska försöka utveckla streetdans i stol!
Allt började ju superkul med att vi fick vänta på spårvagnen i 15 minuter extra för att det kom bara gamla skitvagnar!
Tack Väst TRAGIK!

I fredags så träffade jag Ninnie som har startat sidan funktinshinder.se!
Superbra sida som jag kan rekommedera alla att skaffa en sida på!

På onsdag förhoppningsvis så bär det av till Sthlm!
Ska på projektledar möte på Rosenbad och tänkte ta tillfället i akt att besöka lite allt möjligt i Sthlm!
Så om någon har tips på bra ställen, människor eller saker så hojta!
Tänker att Hufvudstaden borde ha mkt att erbjuda!

Nu ska jag köra mitt första breakingpass i Lilian!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0