Freitag!

ja då var det fredag och ännu en vecka är avklarad!

Vi har lite eld i baken med PR just nu och har jobbat en massa med att försöka få fram en logga.
D.I.Y, (do it yourself), alltså gör det själv funkar ju faktiskt alltid bäst.
Imorse bestämde jag och maria oss för att nu fixar vi en logga och så gjorde vi det.
Alltså inga dyra grafiker eller inhyrda ide-sprutor!
Förslaget just nu ser ut på detta vis:

Enkelt, stilrent men inte för talande enligt oss. Lägg gärna en kommentar på vad ni tycker!
Vi har även hjälp av ett proffs, nämligen mattias pettersson!
Detta är en fantastisk person som har imponerat mig ända sen vi träffades första gången.
Mattias ska fixa flyers och lite PR.
kolla in tidigare saker här:
http://www.mattiaspettersson.se/
http://www.flickr.com/photos/mattiaspettersson/

Mattias är guld och jag tror detta kommer att bli super!



(ovan av: mattias pettersson)

Lilian och min kropp drar fortfarande inte jämnt så vi väntar på att hon ska få en liten makeover, för allas bästa.
Sen är väl tanken att jag och Felicia ska börja dansa på Balett Akademien så snart som.

Jag fick även världens finaste mail på mitt nya favvo community; funktionshinder.se
Jag hade skrivit om Utopia och fick detta i Inkorgen:

--- Från wheelchair-biatch ---

Jag älskar beskrivningen av Utopias verksamhet.
Särskilt streetdance i rullstol -- äntligen!
Jag är så jävla trött på att rullstolsdans bara finns med tråkig musik.
Alla gillar fan inte dansbandsmusik och tango.
Om man gillar hip hop så fortsätter man faktiskt att göra det,
även om man råkar bli rullstolsåkare.

Jag är hjärtligt trött på att rullstolar alltid ska förknippas med något nödvändigt ont,
något tragiskt, något man talar tyst om, något man ska tycka synd om och medömka.

Man kan ha roligt och vara kaxig även i rullstol.
Det finns 999 värre saker än att ta sig fram med rullstol.

Från djupet av mitt hjärta vill jag ge Utopia cred
för att ni äntligen erbjuder något NYTT
för rullstolsåkare i allmänhet -- och hip hopare i synnerhet.

/ Johanna,
Stockholm

-------------------------------------------------------
Sånt här gör allt värt!TACK!


När jag känner mig överbelastad så gillar jag att roa mig med ganska orelevanta och oviktiga saker, det ger mig mer ork.
Senast när detta inträffade så roade jag mig med att googla UTOPIA.
Och detta var vad jag fann, en spökstad i Ohia i Amerika! Mycket spännande läsning, kolla in:
http://www.forgottenoh.com/Utopia/utopia.html



Annars om man har tråkigt kan man också underhålla sig med att göra om sig själv till ett amerikanskt skolfoto sk. yearbook.
Detta är jag från 70talets yearbook:


Nu kan man tro att jag har tråkigt ofta eller att jag inte gör någonting men så är inte fallet.
Jag önskar trevlig helg och gott mod!
CIAO!





Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsnygg logga. enkel och ser seriös ut.

skulle kunna funka med kugghjul också? men lätt att det blir för mycket kanske. ja tycker det är mkt bra!

2008-09-26 @ 12:13:58
Postat av: iki

tack du anonyma!

2008-09-26 @ 12:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0