på benen igen!

Så, nu har jag haft årets infektion och det är nog århundradets infektion med!
Efter massa meducin, läkarbesök, operation och sjukhusvistelse så är jag tillbaka!
Så alla som har ringt eller mailat men inte fått svar, ring igen!
Lägger in en bild från akutrummet, detta för så mycket som sympati och tyck synd om mig som möjligt!


detta är jg med feberfrossa på sahlgrenskas akut fredag kväll!
Nog om mig!

Innan detta så hann jag iaf hälsa på ute på Ågrenska!
Det var verkligen super och jag blev bjuden på middag.
Sofia och Felicia visade mig precis allt och vi planerade in en infoträff om Utopia ute på Ågrenska.


Felicia och Sofia ute i solen!


Jag i solen i supersoft gunga!

Förhoppningsvis så kommer jag och Felicia igång med dansen snarast, min mage måste bara läka först!

Utopia har även köpt in en filmkamera!Vi fick 150 000 pix från framtidens kultur för dokumentation, så nu ska det filmas!
Den kommer funka lite som en videodagbok och så att vi minns allt vi gjort och vad som händer!



I dagarna så hetsar jag och Maria mest om att fixa inbjudningarna till vår stora KICK OFF för Utopia Gbg!
Den kommer att vara den 19 november och det kommer bli en tillställning man sent kommer att glömma!
Det kommer att komma en massa mer information om detta när det finns.
Nu får ni hålla tillgodo med en liten tease!


Cocktailparty, invigningar, kickoffer och allt sånt är helt klart på min favorit lista!

Nu ska jag jobba vidare!
Auf wieder!

Kommentarer
Postat av: k

med rihanna!va!

2008-10-22 @ 15:30:18
Postat av: jessica

vad bra att du blivit bättre .

hatar att ligga på sjukhus

2008-10-22 @ 15:51:05
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0