Hemma igen!

Nu är jag tillbaka på kontoret efter att ha varit i Sthlm och hetsat runt!
Jag och Lilian och Lotta åkte dit i måndags för att förbereda oss inför Allmänna Arvsfondens heldag.
Vi skulle ha informationsbord och gjorde vårt bästa för att det skulle bli så snyggt och tilltalande som möjligt.
Vi åkte in til stan och shoppade loss för att pimpa vårt bord:


dock så blev det aldrig varken någon sparbösse-sko eller duschrymdmössa!

Vi tänkte att guld och godis gillar ju alla så vi fixade i flera timmar och blev faktiskt väldigt nöjda!



Här skulle vi sitta på tisdagen och informera om våra projekt.
Utopia GBG till vänster och Lotta's 50/50 till höger, allting under KulturUngdom.

Tisdagen var verkligen MASSIV!En massa uppträdande, prat, seminarier och framförallt en massa folk!



En superstor lokal med en massa platser men här blir det alltid lite jobbigt tycker jag.
Jag och Lilian måste ju liksom alltid sitta längst fram och det är ju alltid bra att se men man vill inte alltid sitta längst fram.
Det känner jag är en superjobbig sak, ibland vill jag sitta ganska långt bak för jag orkar inte lyssna, men sitter jag längst fram ser alla om jag inte lyssnar! Det skulle alltså vara bra om man tänkte om när man gör stora samlingssalar så alla kan sitta var de vill.

Iaf så fick sitta längst fram hela tiden.


Lotta och Maria.

Bäst enligt mig var Musikteatern Freja!



De kommer från Jönköping och förhoppningsvis ska jag åka dit och hälsa på!
Läs mer om dem här.(tryck på den understrukna texten.)

Jag är väldigt nöjd med dagen i Sthlm men vi var slitna när vi åkte hem på kvällen.
Det blev film och sova redan kl 19!


Sammanbiten Iki och trött Lotta!

Idag har jag och Maria styrt upp en massa på kontoret.Försöker kicka igång alla workshops men har lite lokal problem just nu. Det är stor brist så jag vet inte vad! Själv så har jag blivit av med 3 träningsdagar för att jag är 25, och får väl träna min breakdans på gatan framöver.

Fhobit har jag skrivit om innan men fick syn på en artikel idag som verkligen var super!
Kolla in: Gayklubbar anmälda av Fhobit!
De har också en hemsida: FHOBIT

När det är understruken text eller när jag länkar så är det alltså bara att trycka på texten så ska man komma vidare.

Namnförslagen på den nya rullstolen har inte direkt haglat in men min mamma skickade ett mess med 5 förslag och det var väldigt snällt. Jag tror dock att jag har bestämt att den ska heta SUSSIE.
Det är ett fint namn, det finns ett band som heter Lili&Sussie som jag lyssnade på som ung, min mamma verkar gilla det för hon har döpt ett antal katter till detta under min barndom på landet i Skåne, och jag gick förbi en affär som hette det och såg det som ett tecken. Det blir isf antagligen ett dop nästa vecka!

Om man vill ha lite glädje i sitt liv så kan man titta på denna filmen ifrån Allmänna Arvsfondens dag.
Det är när jag och Lotta har jobbat 72 timmar och börjar bli lite trötta och har hittat heliumballonger.
(Detta är inget man ska prova hemma, vi är utbildade!)

Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0