gaaaaah!

allt går bra bra bra men jag är snurrig.
Detta är verkligen det största jag har gjort och säkert kommer att göra.ibland är min hjärna mos och ibland vet jag inte riktigt vad jag gör.men det är kanske 5% av dagen och det tror jag säkert att alla råkar ut för, visst?

Iaf så har vi snart klara flyers och visitkort som är snorsnygga!Då ska jag lägga upp dem på bloggen så att hela världen får se!

Ett litet inlägg angående att jag använder utropstecken så ofta..
Har fått lite förfrågningar om jag hela tiden skriker och ropar när jag bloggar och svaret är nog JA!
När det gäller Utopia och när det gäller mig så är allting värt ett utropstecken efter, hade jag däremot skrivit med STORA BOKSTÄVER HELA TIDEN HADE DET VARIT EN ANNAN SAK!

I helgen gjorde jag Malmö. Har förhoppningsvis styrt upp lite streetdans workshop där nere i november tack vara Josefin Abrahamsson. Som för övrigt tog silver i OS, MÄKTIGT och GRATTIS!

Har också samlat på mig hundratals ex av MoomsTeaterns underbara tidning som Liv Strömquist har gjort.
Har en hög på kontoret så det är bara att hojta om man vill ha några ex.Annars kommer jag säkert att tvinga på er..



Jag hann även gå i Regnbågsparaden. Det var väldigt svårt att köra själv och sköta musiken, för man måste ha musik i en parad. Så jag fick hjälp av två av mina vänner. Och jag tror aldrig att jag har blivit inkörd i så många hälsenor!
Men det var faktiskt folks egna fel, ingen tittar sig omkring utan är alltid fullt uppe i sig själv och i sin egen höjd.
Så alla som fick sin hälsena tilltryckt i lördags förlåt men börja tänk er för och tänk på att alla inte befinner sig i samma höjd!
Ett minus var också att förvandlas till allmän klädhängare, packåsna mm. Kändes som att jag försvann under allas jackor ett tag men då hojtade mina nya assistenter! Det är helt fantastiskt att se medvetenheten som växer runt en i umgängeskretsen kring tillgänglighet, bra jobbat vännerna!


foto:emilia cederholm
(ps. stolen ska fortfarande fixas men ibland är den liksom ett måste så då får det gå ändå.ds)

Jag har även hunnit bli filmad av Ninja Thyberg. Ninja läser på Fridhems folkhögskola, film, och ska följa med mig och dokumentera vad som händer. Toppen,super och jag känner mig smikrad! Ninja är great!


Ninja!

På fredag ska vi på öppet hus hos Etac som gör rullstolar. Och har vi flyt så kommer jag hitta en ny rulle, en Lilian 2.



Vårat kontor blir mer och mer fullt med roliga saker, tex denna som Maria har satt upp.
Här planeras det strategiskt och det finns; Detta-måste-du-göra-innan-du-får-gå-hem-lappar!

Man är hjärtligt välkommen att komma och hälsa på i vårt soliga kontor, det är här stordåden sker!


Här sitter Maria, koordinator Utopia.


Här sitter Iki!

För er som har hamnat i de 5% träsket där man känner att hjärnan är mos så lägger jag upp en film som inspirerar mig.
Att göra saker på sitt egna sätt och vara stolt över det är det bästa.
Även om det är att spela Gun's N Roses med hand fisar!



trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emilia Cederholm

om jag söker på mitt namn på google så kommer din blogg upp shiiiiiiiiiiiiiiiiiit vad ballt :DD:D:D:D::D:D:D:D:D::D ;)

2009-03-02 @ 08:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0