Fredag igen!

Veckan går
som ett tjafs, ett nafs eller bara i ett!
Detta har varit en dag då jag kännt mig som en travhäst som aldrig kommer fram, men jag kom fram!

Morgonen började med att jag och Lotta, som jobbar med 50/50, började planera vårt bord som vi ska ha på Allmänna Arvsfondens dag nu på tisdag. Att börja planera på fredagen är ju bra framförhållning!
Detta krävdes mkt av oss och vi slog verkligen våra kloka ihopa. Jag tror vårt bord kommer att äga Victoriahallen.


Sammanbitna och den mogna kontors-looken!

Efter detta så kom Ninja och vi skulle åka och hämta den färdigtryckta PR'n.
Lyckligt nog så körde jag rätt, allt flöt på och kolla!
Äntligen har vi fått flyers och VISITKORT.
Att kunna säga:
-Ta mitt kort.
Det är 10 vuxenpoäng och jag tror vi har de snyggaste korten i världen!
Mattias Pettersson, du är fantastisk!



Efter detta var jag helt uppe i varv och jag och Ninja åkte till Etac's öppna hus i Mölndal.
Det var ett himmelrika av hjälpmedel och jag kände mig som ett barn på julafton.



Det var väldigt proffsigt och det fanns liksom allt man önskar sig på ett öppet hus.
Tex en buffe för de som travar hela dagen och inte kanske skulle ha hunnit äta lunch!


Lägg märke till de anpassade sakerna, osthyvel, kniv mm!

Jag åkte hit för att jag skulle försöka hitta en ersättare till Lilian, sorgligt men sant.
Jag träffade Fredrik från Etac som var en klippa!
Jag fick hjälp med att hitta en ny stol och jag får låna den i en månad för att kolla så den funkar, är inte det typ snällast i världen?? TACK!

Jag och Ninja gillade verkligen Etac och fick även snygga bilder!


Hur mkt muskler krävs det för att jobba i vården??
Bra fråga!
Jag kompenserade den lilla lilla trasa denna dam har på sig med att inte ta av mig mössan, måste ju vara kallt med bara en tråd på kroppen!

Se begav oss vi tillbaka och var supernöjda och hade fått precis allt man kan önska sig!
En ny rulle och en påse med det mesta.tack etac!


Nu ska jag bara namnge denna goding, förslag välkomnas!

När vi satt i bilen sa jag till Ninja;
- Ha, nu fattas det bara att jag ska slå mig eller nåt för denna dagen har varit för bra för att vara sann!
Då kom polisen!
De stannade oss, jag fick blåsa, visa kortet (som jag inte hade och inget annat heller..) men de var snälla så vi fick åka igen. Men jag visste det! Man ska aldrig ropa hej innan man kommit över bäcken!

Väl tillbaka för att köra sista rajden så hittade jag SE DANS på mitt bord och där var jag och Utopia med på baksidan!



Sarah Melin har skrivit så himla fint om mig, till och med så jag själv blev lite stolt i min fotälj på kontoret!Tack Sarah!
Kul när man börjar få lite uppmärksamhet och när folk skriver snälla saker om en.


Kaffe och sista rycket för dagen och då hittar jag  världens snyggaste knapp som Sensus har fixat:



Man kan kolla in mer här: www.sensus.se/queer.

Min kollega Sanna på kulturungdom hade skickat över ett klipp från hennes radioprogram Cirkus Kiev som går på p3.
Det är ett inslag om Paralympics och väldigt underhållande.
Ett tips på en bra början på helgen:
Innkorrekt bisittare i paralympics (tryck på den understruckna texten).

Veckan är slut och nu är det helg! Stockholm nästa!

CIAO!












Kommentarer
Postat av: gay

fy fan vad bra fy fan vad bra du är.

tjyss K

2008-10-03 @ 19:18:10
Postat av: iki

tack gay!vilken klippa du är som skriven en liten kommentar.kiss

2008-10-03 @ 20:38:02
Postat av: kai igen

självklart. var hittar man den där tidningen? vore så fint att läsa!

2008-10-05 @ 14:19:15
Postat av: iki igen

jag har tusentals!jag ger dig!

2008-10-05 @ 22:13:40
Postat av: Anonym

guld,tack

2008-10-05 @ 22:39:03
Postat av: Billie

Läste Se Dans häromdagen och såg dig där. Blev så glad då! Ville bara säga att jag tycker du verkar göra ett enormt bra jobb! Har sett dig ett par gånger nu och du har då sett helt grym ut! Nu hoppas jag att det blir något med modern dans också:)

2008-10-09 @ 20:03:27
Postat av: iki

tack billie!!!!

den moderna dansen missas aldrig!

2008-10-22 @ 15:18:47
Postat av: Billie

Menade vartenda ett ord! Du har sådan utstrålning och gör så bra jobb att man bara måste bli kär i dig!

2008-10-23 @ 00:28:10
Postat av: iki

wow!smicker är helt klart det nya svarta!

2008-10-23 @ 22:52:33
Postat av: Billie

:P

2008-10-24 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0