PEPPEN inför kick-off imorn!

Nu laddas det, jobbas så svetten lackar och jag hetsar!
Imorgon är det kick-off för Utopia och det är 150 personer som har anmält sig!!!!
Jag räknade med 40 pers kanske. Kul som tusan.

Livet för Utopia flyter annars på så bra så. Här kommer lite uppdatering!



Jag och Felicia har meckat en massa med min rulle. Finns ju tusen olika inställningar men vi har tyvärr inte lyckats helt inu. Men man lär sig ju..



Vi tränar på Balett Akademien i Gamlestan. Det är verkligen super att ha ett samarbete med dem och Hugo är ju toppen!



Jag har även träffat Hanna här ovan. Detta är en av Utopias musik personer. 
När v hittar en lokal så kommer vi dra igång en massa musikskapande och detta i ledning av bl.a Hanna!
Hanna är för övrigt en av Gbg's bästa trummisar!



Mark fortsätter att producera en massa grymma serier, iki's utopia, och jag känner mig sjukt hedrad!
Mark kommer förhoppningsvis att hålla serieworkshops a la Utopia i en snar framtid!

När jag var på Grunden Media och hälsade på Mark och gänget så fick jag äran att vara med på bild för
Västra Götalandsregionen. De ville ha bilder på personer som tillhörde en utsatt målgrupp och jag var ju som klippt och skuren! Vilken tur att jag även hade min nya tröja dagen till ära. Den köpte jag för 20 kr i Gamla Stan när vi hade varit på Rosenbad! För att ställa upp på bild som utsatt målgrupp får man 2 biobiljetter och 200 kr på Åhlens! Dagens lärdom är alltså tillhör en utsatt målgrupp och du får fina presenter! Jippie!



Nu sk jag försöka styra upp en buffe till 150 personer och fixa dansfilmen som ska visas imorn!

heja heja!

Kommentarer
Postat av: Trifa

härligt inlägg. älskar bilden och lärdomen. jag ska absolut komma ihåg. man liksom borde försöka tillhöra de utsatta grupperna även om man inte redan är. din tröja borde du ställa ut och sälja till högsta erbjudanden.

2008-12-07 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0