Frisk, friskare, friskast!

Nu har jag gått igenom alla infektioner man kan ha och även kvalificerat mig till VIP-kort på sahlgrenska!
Den årliga influensan är förhoppningsvis över.

Det som planeras massivt nu är ju såklart KICK-OFFEN den 19 nov!
Det är något att rekomendera för alla och envar för det kommer att bli guld och gröna skogar!

lite mer ingående info:


(man kan aldrig få för många cocktailbilder!)

Yes Yes Jao!

Nu är det äntligen dax för Utopias första sammankomst!
Det blir den 19 november, kl. 17.00 i Ensamblesalen, Artisten, Göteborgs Universitet, vid Götaplatsen.

Det blir en massiv kväll med scenframträdande, information, mingel, utställning och precis alt du kan önska dig!

Under kvällen presenterar vi vår utopia om Utopia, några av våra samarbetspartners presenterar sig själva och du får möjlighet att bidra med dina visioner, erfarenheter och behov.

På scen:
Robert One & Prince Verner feat Sayam
Äkta Kärlek
Dj Erik-Schmerik
+ serieutställning av Mark Singleton

Kom kom kom och bjud gärna in ALLA du känner!

Det enda ni inte får missa är att O.S.A senast den 12 november till: [email protected]

Utopia är det nya svarta!
Vi ses i massan!
♥ iki

ikiutopia.blogg.se
[email protected]

-------------------------

personligen hoppas jag att alla tar sig i kragen och fixar detta med O.S.A.
Det är ju iaf 9 vuxenpoäng på att ha o.s.a på en tillställning men jag undrar hur många som fattar och gör i praktiken!
snälla överbevisa mig!

Det har varit en intensiv dag på office, mkt planering och veckan fylls sakta men säkert till bredden.
Jag har också snart lyckats bryta ner stackars Maria med att spela samma låt hela dagen. Såhär är det att dela kontor!

dagens klipp är ifrån norsk tv men med jesper odelberg i spetsen!



godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0