REHAB!

Nu är jag snart ute på just DIN gata igen!

Efter 3 operationer, smärtstillande i mängder, 2 säsonger av House och TopModel är jag snart tillbaka!

Detta avbrott ser jag bara som en positiv läxa och bra erfarenheter!
Jag har fått input i hur det är att inte kunna klara av saker du tar förgivet, jag har lärt mig vad smärta innebär och jag har faktiskt varit tvungen att VILA!

Förhoppningsvis är jag tillbaka om sensast 2 veckor!
på vårt nya kontor med massa energi!

Nu ska det bokas en massa nya möten och jag ska äntligen börja få ihop de olika arbetsgrupperna!

Idag fick jag även ett mail om en injudan till en lunch konferens i Sthlm!
Det gjorde mig nöjd och pepp, tackar! Jag kände mig viktig en sekund igen!

Detta är bara början...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0