tisdagen 22 januari 08

Idag är jag otroligt peppad på att fixa så mkt som möjligt men oftast när man är det så går allting fel..
jag har ju så proffsigt fått en jobb mail: [email protected] och det är ju toppen.
dock så har jag misslyckats med att bifoga projektplanen så jag hade typ 42 mail med:
hej iki kul att du hör av dig men skicka gärna proketplanen! Attans!
Och nu såg jag också att mitt ego hade tagit överhand och i min signatur hade jag skrivit att jag bodde på ERIKA Dahlbergsgatan.Alla som fått dessa mail kan ignorera det och jag bor på Erik Dahlbergsgatan 20.
Det är mitt ego som spökar och tror att hela världen kretsar kring mig.

Idag ska jag försöka fullboka mig med nya möten och resor.
Jag ska ringa till typ 60 pers och aktivit sluta vara rädd för telefonen.
Dock är jag otroligt tacksam för att det finns mess och mail.

Jag funderar också aktivit och mycket på namnet.
Önskar att det var en frisör salong jag skulle öppna för där finns ju så mkt att välja på typ:
Sax o Fön
Självfallet
Hair  e´ vi
 osv.HipHop Centralen är ett bra namn men jag misstänker att man kan vara för trång för att förstå det och kanske låsa sig direkt och tycka att hiphop är inget man gillar och då gillar man inte hiphop Centralen.
Kraftverket är bra men  töntigt och finns kanske redan. Iki Centralen eller Iki´s borg är lite för Ego och Posten och Systemet finns redan...Detta kommer bli en jävla nöt att knäcka..

Jag har tänkt lägga in lite bilder som bevis för att jag faktiskt gör något.
Bild 1:
image1

RegeringsKansliet smygfotat av mig!
Här var jag och Christine på möte med Stefan Andersson från Allmänna Arvsfonden.
Det gick mkt bra och de har oerhört god varm choklad i kaffeautomaten!

Efter detta åkte vi till Danshögskolan:
bild 2:
image2

Ryktet gick att de hade värsta bra tillgängligheten och därför ville vi se det.
Nu var fallet inte riktigt så men vi fick en superb rundtur och mkt mer kunskap i danslokaler!
Vi kom också på att dörrar i sig är ett djävulskap och att skjutdörren är 1:a på dörr listan!

Studiebesök är helt klart det nya och varje dag fyller jag kalendern...typ.
Idag har jag bokat in Mooms Teatern i Malmö: http://www.moomsteatern.com/ på torsdag och även ett besök hos FIFH. www.fifh.se.Jag hoppas också kunna slänga med ett besök i Lund på Kulturcentraum:http://www.kulturcentrumskane.com/.
Jag tar med mig Elin för hon har en superb utbildning och kommer att vara min andra hälft!
Det inte jag ser och hör hoppas vi att hon ser och hör!

bloggar måste ha listor läste jag så dagens lista kommer här:

Dagens Ris: Till alla kvällstidningar som ger ut korsordsbilagor som man bara får köpa om man köper skittidningen!
Dagens Ros: Till kassörskan på Hemköp som lät sig övertalas av mig att sälja korsordstidningen för 5 kr och tänka på Miljön!
Dagens i-lands problem:Att min trådlösa mus hoppar mellan min stationära dator och den bärbara.

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0