onsdagen 23 januari 08

Idag får jag inte loss tummarna..
Min Hårddisk har crashat och jag var en dumstrut och hällde te i ett kallt glas så nu har min mobil fått ännu mer defekta begär än innan.fy bubblan.
Så om jag messar och ni inte fattar så svara så gott det går för högtalaren funkar typ inte heller så jag säger va 95 % av samtalstiden.OCH ja jag ska fixa en ny mobil men det skulle ju vara guld om Apple fick rumpan ur vagnen och började kränga iPhone!

Imorgon åker jag och Fröken Elin Klingvall till Malmö och ska slå våra kloka hjärnor ihopa och lära oss en massa!
Elin har också tipsat mig om något som heter TEACH som jag ska få all information om och berätta allt om!

Dagens tips på hemsor som jag ska kolla upp är:

www.independentliving.org/fashionfreaks

www.fhobit.se

over and out.

Kommentarer
Postat av: MmmMoa

Gött mos, är ru anställd typ på kulturungdom nu elle?
Jäpp det blir rep med time travel tribe ska vi säga 5mars? pepp pepp

2008-01-28 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0