första inlägget!(från förra bloggen..)

Detta är det första inlägget och som sagt: Detta är en blogg för att underlätta för mig och alla andra!
Ni slipper fråga och jag slipper försöka hålla alla uppdaterade!
Här kan man läsa om hur det går med mitt projekt: HipHop Centralen (kanske namnbyte??)
Namnbyte har skett till Utopia!
Man får väldigt gärna lägga sig i och komma med tips komplimanger CV och liknande!
Jag är inget grammatisk geni och jag stavar ofta fel när jag skriver mkt.
Jag börjar detta med att beskriva hela grejen: Utopia
Det jag vill skapa är ett ställe för alla.
Ett ställe med det bästa kursutbudet,ett ställe med det bästa cafeet, de bästa lokalerna osv!
Och med alla så menar jag ALLA.Ett hus med tillgänglighet och eftertanke.
I dagsläget så görs det mega satsningar där men efter bygget kanske kommer på att:
Oj var en rullstol såhär bred!Det är totalt oacceptalet och därför ska vi åtgärda detta!
Jag är just nu anställd av KulturUngdom (www.kulturungdom.se) som projektledare!
Det är guld!De är toppen och jag älskar det!
Antagligen kommer mitt första år bestå av en massa flängande runt om i världen.
Jag behöver all information och kunskap man kan tänka sig. Är alltså peppad på det mesta om ni vet någon som sitter på kunskap eller dylikt så tipsa mig!!

Paralellt med detta så söker vi pengar, sammarbetspartners osv. Detta är inte ett litet skitprojekt som kommer att glömmas imorn utan detta är ett faktum!

Detta var alltså inledningen på bloggen.Jag ska göra mitt bästa för att uppdatera.
Åsikten att blogg är ute, töntigt mm är inget jag tänker fundera på för då kanske jag slutar skriva..
Detta är ju också världens bästa reminder för alla som har ett lika utvecklat närminne som jag.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Rakel

Skit bra ju, blir grymt inspirerad!
Har kollat tre gånger i rad nu på brakefilmklippet, helt otroligt...
Ses!
Rakel

2008-02-25 @ 22:55:48
Postat av: Rigmor Öhlund

Hej Iki!

Jag har hälsningar från Iro, vi träffades på en föreläsning som jag hade om rädslor och då kom Iro fram och berärrade om ditt arbete och din blogg.

Jag är dramapedagog och arbetar b.la med dans och teater för funktionshindrade.

Jag har rullstolsdans och då berättade Iro att ni kör hip hop, streetdance för funktionshindrade och det lät ju skit spännande. Så nu är frågan hur ni jobbar med det?

Om du vill får du gärna berätta om detta.

Ha det gott!

Rigmor från Piteå.

2009-10-14 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0