Torsdagen den 28 februari 08

En dag som denna börjar jag med ett klipp!
En gammal goding som ni sett battla innan men här kommer en egen video.
Med då: Lazy Legz
Titta och njut!

Det bokas möten, gås på möten och dricks en massa massa kaffe!
Allt går som smör i solen och säkert ibland för bra!

Gårdagen fylldes med GULD möten!
Först ut var Lena som förhoppningsvis kommer att jobba på Utopia!
Vi hade en mastordont fika och kom fram till både det ena och det andra!

Nästa möte var med Erik Ljungberg!
En person som inspirerade mig till max och även tipsade mig om projektet de jobbade med!
Det heter aiai och är en webtjänst för dig som har personlig assistans eller som är personlig assistent!
Jag blir enormt imponerad och vill mest jubla!
Kolla in det eller gör ditt livs misstag:

www.aiai.se

Efter detta ville min hjärna sprängas men istället så åkte vi till Kviberg för att kolla på när 3V tränade pingis och även då träffa Kaj Andersson.

Efter att ha gott fel överallt i detta enorma Kviberg så hamnade vi rätt.
Det jag lärde mig som jag inte lärt mig innan pga jag inte är utbildad projektledare var tex ta alltid mobilnummret till den du ska träffa mitt ute i ingenstans!Så bra nu vet jag det!

Vi kollade lite på pingis och sen fick jag ställa alla frågor jag undrat!
Kaj visste allt och hade svar på det mesta!
Jag blir så imponerad av alla jag träffar och väldigt glad för att alla är så hjälpsamma, tack alla!
Mkt klokare och otroligt peppad på att åka till Kina på paralympics åkte jag hem och skrev ner allt och somnade i en bok!

Idag har jag suttit på en snurrstol på kontoret och försökt styra och planera.
Det har gått mkt bra och nu ser jag fram emot nästa vecka där jag bl.a ska få vara med på ett pass på friskis och svettis!

Trevlig helg och lycka till till mig som ska tävla i breaking två dagar i rad!

heja sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0