Torsdag 15 februari

Om man väntar på något gott som man säger!

Nu är jag tillbaka och ska uppdatera för fullt! När allt bir mycket så kännerman verkligen inte för att sitta framför datorn och blogga! 
Men nu har någon smittat mig så nu är jag sjuk och kan vara hemma och blogga hur mkt som!

var ska vi börja..???Long time no sea.

Jo den 5 februari så åkte jag och kai tillsammans med Grunden Media till en brandstation för att lära brandmännen dansa street till en reklamfilm som Grunden ska göra!
Det var oerhört underhållande! Men de kämpade hårt karlarna!
Dock blev jag lite orolig för de hade ont lite här och var och sa at det var gamla och trötta.
Och visst får man vara det men ska man vara brandman och hämta mig från 7 våningen utan hiss i vasastan så skulle jag gärna se att man var i form.Tror mest att de använde detta som svepskäl för att slippa dansa...


Sen till helgen så begav vi oss ner till Malmö Open!
Det var jag Sofia Jessica och Sara! Roadtrips är det bästa!

När vi kom ner så var vi mega peppade på att se en massa sport, eller ja lite sport här och var för att inte tröttna.
Så vi åkte runt och hamnade på tomma arenor hela tiden!!
Vi fattade noll. Sen upptäckte vi att ett nöt hade skrivit ut programmet från 2007..ja det var jag!
Alltid svårt med årsskifte och sånt!

Så med nytt program letade vi vidare. Men faktiskt så hade Malmö Open inte världens bästa reklam heller!
Det stod inte var allt låg så vi snurrade runt ännu mer i malmö. Fick ju se en massa av stan och det var ju bra!

Sen hittade vi Baltiska och Pingisen. Som körde slutspel men vi hann hitta Kaj Andersson från 3 V som hade en massa att berätta! Detta gjorde lätt vår resa värd!

Se körde vi hem!
Dock blev roadtrippen upp lite seg för alla blev sjuka!
Men nu är vi pigga och glada igen. Inte jag inu men de andra!

I tisdags så var jag och Sara på Eldorado på Studiebesök!
Har hört mkt om detta stället och det var spännande att se vad det var.
Bäst var kladdkakan och kaffet!

För övrigt är jag otroligt trött på att komma till ställen där man pratar om vi och dem.
Ingen nämnd ingen glömd.
Men i min värld så spricker allt om man kallar vissa människor för DOM!
Det är väl VI? Eller?

Liksaså NORMAL??Vad är normal?
Normal för mig är ju jag.och om det är det för alla så är ju alla normala.
Också ett oerhört dumt uttryck!

Efter en diskuss i restaurangen i malmö så kom vi på att vanlig var ett ok ord att använda.
Ord och stämplar eller benämmningar är jobbigt som tusan och jag längtar tills de försvinner och vi kan se varandra på ett annat sätt!

Nä nu blir jag nästan för djup och måste döpa om mig till Lars Winnerbäck eller Bob Hansson och det vill jag verkligen inte!!

Nästa vecka är full till breddeb med besök och möte och det ska bli kul!
Jag har jättekul hela tiden!Dock så jobbar jag nog 150 % men, Goes Around Comes Around! 

Ciao!

Lite bilder:
Bild 1:


Roadtrip till Malmö i Sofias Bil!

Bild2:


Gamla Bettan är säker när jag kör!

Bild 3:


Utopias Startrooper i Malmö! Jessica, Sofia och Sara! (Lägg märke till våra otroligt snygga Utopia skyltar!)

Bild4:


Vi kollade på slutspelen i Pingis!

Bild 4:


Sofia reppade Utopia!

Bild5:


Vi tappade lite av vår PR här och var men tänkte att det bara var bra!
Nu kommer någon att hitta detta och fatta allt vi har fattat!eller?

Bild 6:


På Eldorado! Sara sitter på en trumma som kittlas i häcken när man trummar på den!

Bild7:


Jag gillade bollhavet fram tills jag kom på att det typ finns 5000 mer bakterier i ett bollhav än på en disktrasa..

Nya äventyr väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0