Onsdagen 20 februari 2008

Här rullar det på som bara den!
Jag hinner inte riktigt med i min egen takt men så länge det går framåt så är det ju ok!

Jag har varit på besök hos Nintendo och fått se olika spel som kan användas på olika sätt!
Vi kom ju på att Nintendo Wii är bra för där rör man sig och på så sätt tränar man ju!
Det var dock bra att få se lite olika sorters spel för då vet man vilka som man behöver kraft i och vilka som det handlar om pricksäkerhet!
Ett stort TV-spels rum fick jag sitta i och ett sånt tycker jag skulle vara utmärkt att ha på Utopia!

Jag får hela tiden nya tips om nya människor och nya saker!
Fortsätt gärna med detta!

bild såklart!

Nintendo på Marios gata i Kungsbacka!

Nu ska jag ila vidare!


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0