måndag ny vecka!

Då var det måndag och jag sitter klistrad framför datorn och försöker jobba!
Dock så är detta en "mötes" vecka där jag har fyllt dagarna med möte.
Jag gillar möte, speciellt de mötena som har kaffe och bulle!

Allting går fortfarande framåt i en rasande fart och ibland känns det som att jag inte kan stoppa!
det är mest när jag blir lat och trött dock!

Vi blir fler och fler och det kommer in mail från oväntade håll som får mig att hoppa uppochner!

Denna vecka kommer jag att försöka styra upp de olika delarna, dans teater konst musik osv!
Redan nu har jag typ 2-3 personer som är intressanter till varje del, allt ifrån proffisionella dansare, teater pedagoger och moderna konstnärer!

När ja blir lat tittar jag på youtube och får kraft!
Delar med mig av dålig humor som faktiskt inte har med något alls att göra!
Om jag skulle bli utkatsad från en bastu mitt i en skidbacke vet jag inte vad jag skulle göra men nu när jag sitter hemma och tittar på det så är det fruktansvärt kul och påhittigt!Håll till godo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0