Måndag 4 februari 08.

Yes!
nu är jag på benen igen!

allt började i torsdags när jag från början skulle åka till kontoret i allingsås, då var det kört!
jag blev sjuk och skulle tillbringa dagen i sängen..
jag började med att kolla mina mail och då åkte jag dit!
Detta är det fina med att älska sitt jobb.
Efter att ha kollat mailen och fixat fick jag ny kraft och gav mig iväg till Grunden Media!
Skulle bara ta en kaffe och säga hej men som vanligt så blev det timmar!
Grunden är GULD!Ett besök dr och man har inspiration i en vecka!

Sen begav jag mig till Kvinnofolkhögskolan.
Detta är den enda utbildning som jag har efter grundskolan, ett år feministiska studier med inriktning IT!
Här träffade jag en massa bra människor och spred mina stora tankar om Utopia.

Helgen tillbringades sen i Sthlm på StreetStar!Streetdance mekka helt klart!
Här träffade jag en massa bra männsikor och danslärare som jag såklart berättade allt om Utopia för och fick med på ett hörn!

Denna vecka består av möten till max och förberedelser inför resan till Malmö i helgen!

Jag och Sofia ska ner till Malmö Open och träffa bla Josefin Abrahamsson och kolla på en massa sport!

Lite uppdatering med bilder (och jag fattar inte varför alla inte kan se bilderna?hjälp den som vet!!)
Bild1:


Denna underbart pheta skivan köpte jag på Grunden av artisterna själva till och med!
Robert One & Prince Verner!
Köp den eller kom och de dem live på Atalante den 14 mars!!!!

Bild2:


Jag kom även över en fantastikt tidning frn Grunden!
Marks serier är superba!

Bild3:


Kvinnofolk är alltså den efter gymnasiala utbildning jag har.
Alltså; Ät din gröt och gör dina läxor MEN man måste inte låna 75 tusen pix av CSN för att få jobba med något man älskar!Dagens tips från mig!

Bild4:
Streetstar i full gungning!Solnahallen fylldes av dans och beats!


Dagens hemsa tips:

www.vasttragik.se (Genialt Erik!)

dagens skivtips:

Gossip - Standing in the way of control (albumet)

Nu ska jag fixa visitkort till mig och Sofia inför Malmö resan!

Over and out...




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hopp!
Nu har jag varit en duktig handikappad och läst din fina blogg! Men jag ser inga bilder och jag tycker det är MYCKET tråkigt att du inte har skrivit om vår extremt lyckade malmö open-resa än! Ajajaj... jag har i alla fall mailat dig nu. På gmail-mailen. Så då har du nåt att se fram emot! Nä nu ska jag sluta mobba dig och gå och äta lite utsökt kassler!
Kram

2008-02-14 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0