Vintern är här, hurra!

Ja nu är det vinter och tro inte att det är snö, pulka och glögg som gäller utan nä vinterkräksjuka!
Hela kollektivet har fått en charmant släng av denna underbara sjuka.
Jag fattar inte att vissa människor betalar en massa pengar för att få kroppen renad när man bara kan vänta på vinterkräk!
En eloge till toastolen, tänk vad risigt det måste ha varit på vikinga tiden tex när det begav sig!



slut tjatat om min misär.som ni kanske förstår så har det ju inte blivit några barn gjorde men jag kom på att jag inte har postat vår dansfilm som visades på kick-offen. så nu gör jag det!
håll till godo!

ciao!

ps.Trifa vilken tröja menar du?ds


Kommentarer
Postat av: Trifa

är du sjuk? fan va trist! hur blir din jul och nyår?



ju men din absolutsvesnk tröja så klart! den skal du sälja dyrt på aktion. den kommer att bli året tröja jag lovar. vid min heder.

2008-12-22 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0