back in buiss!

nu är jag tillbaka och det med eld i baken!
Nu ska det fixas trixas och göras en massa.
Att vara borta i några månader gör en galen så nu har jag svårigheter att ta mig samman men det kommer bli super.

Saker man kan göra för att underlätta är att skicka sms, så jag slipper svara i telefonen pga min telefonskräck, mail funkar också [email protected] eller så kan man skriva roliga inlägg på bloggen så jag vet att jag inte är ensam!

Dagen som denna sitter jag och gör mappar med alla personer som på något sätt är inblandade,intresserade,intressanta för Utopia.Världens bästa line-up helt klart!

Jag har även skaffat mig mer skinn på benen genom att hålla Dj workshops och snart ska jag träffa Emma som ska metodutveckla locking i bl.a rullstol!

Don't stop 'til you get Enough!

Kommentarer
Postat av: Sarah Melin

Weheej!! Härligt att du är tillbaka. Big up! Härifrån kan det bara gå framåt, uppåt. All lycka till dig och vi ses i festivalvimmel kanske.



//Sarah

2008-08-12 @ 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0