Jag kommer aldrig ut från SU!

437355-13
Bilden är ifrån en varm sommardag i göteborgs hamn!solsken och breaking!
det var tider det!

Nu så har jag perimss och ligger i en säng och har ont i min fot, dock inte på avd 37 utan på prinsgatan!
Operation 3 misslyckades och jag har en ny stor operation framför mig..och typ 2 veckor kvar inne på avd 37!

men detta ska inte knäcka mig!Utopia väntar och det man inte dör av ger en bara mer erfarenhet!!

Nu har jag iaf lagt upp PROJEKTPLANEN här på bloggen!
så om man vill läsa mer i detalj om projektet så kolla in under rubriken KATEGORIER så ska den ligga där!!
Och den kommer också ligga här under tills jag lagt in tillräckligt med andra inlägg.typiskt!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0